آیدا آیدا ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

آیدا و باباش

وای خدا جون چقد من خوافم میاد

1390/1/30 0:25
نویسنده : مامی
415 بازدید
اشتراک گذاری
ساعت ۴صبحه بابی وداداگلیه من تو یه خواب عمیق و شیرینن.

تا همین الان با بابایی مشغول ویراست مقاله اش بودیم بماند که ما چند تا فول

 کردیمو بابی اصلا به روی خودش نیاورد

بعله!

بابی سر شبی بهم گفت مریم جون من خیلی سرم شلوغه اگه میشه مساله های

تحقیق در عملیاتمو تو حل کن.

خوب منم که نمره بیستیه ریاضیم باکمال میل پذیرفته و از اینکه میتونم یه کاری برای

رفاه حال شوهریَم انجام بدم فوق العاده احساس شعف داشتم.

دفتر دستکای جوادمو برداشتمو بالش کوچمولوی داداگلی رو برداشتمو همچین

استادانه صفحه ی ۱۳۴ کتابو آوردمو یه دقیقه٬ دو دقیقه٬ سه دقیقه... دیگه داشت به

ده دقیقه نزدیک میشد نمیدونم چرا احساس میکردم برزو خانمو دلُم مُخاد هَمی بِلَدُ

صِدا بِزنُم بِگُم ها بِلَد ما یکمی حالِمُ ناخوش مِرَه!

بابی گفت بی خیال خودم حل میکنم!

نه بجون خودم! من آمارم ۲۰ ریاضیم۲۰ حسابداریم ۲۰. ولی خدا وکیلی تو عمر۷ ترمه

 ی رشته ی حسابداری و ۲ترمه ی رشته ی ریاضیم مبحث برنامه ریزی پویا رو ندیده

بودم!


بگذریم!

منو آیدا باز رفتیم دکتر!

منو دختریَم همش مریضیم!

گفتم آقای دکتر اگه میشه یه آمفول بنویسید یخورده زودتر خوب شه!

گفت بچه باید مریض شه که بزرگ شه!

چشمای ناز دخترک قرمز شده ٬  امروز با  ویتامین آی چشمی تمیز کردم که

بتونه چشماشو باز کنه طفلی!

دکتر گفت ویروسیه!

اگه نمیگفت هم میدونستم کار کارِ همین علیرضای وروجکه آخه هفته پیش چشاش

 چرک آورده بود ماهم که مهمونشون بودیمو آیدا هم که ... خوب نینی دوش داله

دُخملمKisses


امشب منو بابی یه تصمیم بزرگ گرفتیم:

هیشکی نباید با دختریمون تند ٬ خشن٬ عصبانی.... حرف بزنه

حتی شما دوست عزیز

اِ یعنی چه؟

من ۹ ماهه آزگار با خونِ دل این نینی گولومو بزرگ کردم

 ۱۳ ماه تنهایی تو شهر غربت به دندون کشیدمو از آبو گِل درش آوردم که جلو چشمام

 بهش اخم کنن و بگن این کار خوبه این کار بده؟؟؟؟؟؟؟

اونم دخترک من با اون روحیه لطیفش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

فاطمه
30 فروردین 90 0:27
ای ول واقعا هم
ستاره آسمونی
8 اردیبهشت 90 16:20
خدا حفظش کنه. نی نی نازی داری. بازم به من سر بزن
آبجی فهیمه
8 اردیبهشت 90 20:20
عمه ی امیرحسین
29 اردیبهشت 90 1:31
چه دخملی . هزار ماشاالله
فهیمه
1 خرداد 90 13:58
سلااااام: کجایی بابا؟ ما منتظریم.. زودی بیاین.. آیدا جون خوب شد؟؟؟
فروشگاه اینترنتی آرمین سنتر
1 آبان 90 13:44
فروشگاه اینترنتی آرمین سنتر یکی از زیرمجموعه های ایران مارکت سنتر که با بیش از 10000 کالای متنوع در خدمت مشتریان می باشد از مزیت های این فروشگاه این است که اول کالا را تحویل می گیرد و سپس نسبت به پرداخت وجه آن اقدام میکنید. با یکبار خرید مشتری همیشگی ما شوید.
مامان علی خوشتیپ
5 دی 90 7:53
تولدت مبارک آیدا جون الهی 120 ساله شی
مامان هامان
5 دی 90 9:23
آیدا جونم تولدت مبارک
مامان رها
5 دی 90 10:32
سلام عزیز دل خاله تولدت مبارک باشه ایشالله که 120000 ساله بشی ناناز خاله به رها هم رای بده کدش 176 است خوشحال میشیم به ما هم سر بزنی از متولدین امروز نی نی وبلاگ اومدم